Sightseeing ook leuk - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Thomas Miert - WaarBenJij.nu Sightseeing ook leuk - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Thomas Miert - WaarBenJij.nu

Sightseeing ook leuk

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

07 November 2012 | Taiwan, Taipei

Goed afgescheid genomen van iedereen en vanuit schiphol naar bangkok gevlogen. Erg lange vlucht om dat voor de eerste keer mee te maken maar zaten wel gezellige mensen naast me dus beetje over bangkok gepraat. Afgrijselijke maaltijden, alleen een stukje cake door me keel gekregen en toen wachten op het vliegveld van bangkok richting Taipei. Daar eenmaal aangekomen gingen we gelijk met een hele groep(meeste die naar sidney gaan) sightseeing doen. Toen ff rondgelopen op airport en burgerkingetje. Om 6uur morgenavond ben ik in auckland. Goed vooruitzicht. Lekker in hostel goed de jetlag bijslapen!! CHEEERSS

• 07 November 2012 - 18:55

Annemarie:

Hey... Toch gelukt een eerste verslagje! :) Ah die jetlag! Je gaat nu nog een paar uurtjes extra vooruit dus het zal nog wel erger worden! Een lekker bed en natuurlijk de jacuzzi (!) doet vast wonderen!
    Het grote genieten is begonnen! X