15minutes - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Thomas Miert - WaarBenJij.nu 15minutes - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Thomas Miert - WaarBenJij.nu

15minutes

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

10 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag ben ik de hele dag in het centrum van auckland geweest. Geweldige stad. En heb een tent voor goede prijs gekocht. Nu heb ik al mijn spullen die ik nodig heb. Dus ga ik morgen naar het noorden toe. Richting Whangerei. Daar wil ik een tocht maken voor 3 tot 4 dagen door te gaan zeekayakken. Zit nu in een hostel waar ik voor 2 nz dollar 15min kan internetten. Vanavond treed coldplay in auckland dus het is erg druk! Ik ga nog even de stad in en dan op tijd naar bed om morgenvroeg te vertrekken naar het Noorden. CHEEERS

  • 11 November 2012 - 11:45

    Michele:

    Hey Thomas, wat leuk dat je n dagboek bij gaat houden. We gaan je volgen vanuit Tilburg. Geniet van je reis, ervaringen en nieuwe vrienden! Kus van ons. Michele

  • 12 November 2012 - 10:58

    Frank :

    Hi Kerel,

    Hoe staan de zaken er voor? Weekend een beetje doorgekomen en zit je al in de wildernis? Let me know. Houdoe!

  • 13 November 2012 - 22:30

    Lynda:

    Hey thomas, wat leuk iets van je te horen/lezen. Blijf 't een gek idee vinden hoor -, maar wel onwijs stoer.

    Zal je dagboek zeker bijhouden.

    kus kus

  • 15 November 2012 - 13:19

    Oma Bettie En Opa Piet:

    Hoi Thomas, we moeten even een achterstand inhalen, zoals je ziet. We gaan je volgen, joh. In ieder geval tot je de ski's of het snowboard onder hebt. We begrijpen dat je meer van kipTandoori houdt, dan van Chinees ...
    Slaap lekker in je tent, tot lezens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Into The Wild

Amsterdam, Taipei, Auckland, Queenstown en weer terug.

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

en nu zit ik opeens in wellington

10 November 2012

15minutes

08 November 2012

Arrival

07 November 2012

Sightseeing ook leuk

31 Oktober 2012

Chaam in the wild
Thomas

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 2721

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 28 Augustus 2013

Into The Wild

Landen bezocht: