en nu zit ik opeens in wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Thomas Miert - WaarBenJij.nu en nu zit ik opeens in wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Thomas Miert - WaarBenJij.nu

en nu zit ik opeens in wellington

Door: thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

18 November 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

vannacht de bus vanuit auckland naar wellington! 10uurtjes over gedaam. maar dan heb je ook wat! nu deze stad verkennen. cheeers

• 18 November 2012 - 21:33

Opa En Oma Baardemans:

Hoi Thomas,
    Leuk dat nu in Wellington zit,dat is toch waar Nate Winkel met z'n Ole Football Academy ook zit,hij zal verrast zijn denk ik als je hem opzoekt.En misschien heeft hij goede ideeen voor jouw toekomst en om jouw reis in Nieuw Zeeland verder op te pakken,wie weet,we zijn benieuwd naar jouw volgend bericht.
    Zoe is vandaag weer mooi 3e geworden bij de Scorpio cross.
    Van mamma begreep ik dat je niet steeds op internet kunt komen maar in Wellington is het toch weer goed gelukt,echt handig en fijn om zo zonder teveel kosten kontakt te kunnen houden.
    Thomas,ga lekker Wellington bekijken,groetjes ook van Oma en tot horens

• 19 November 2012 - 12:44

Hallo Thomas,
    Hoe is Wellington? Heb je nog gekayakt? Bevalt het kamperen in je nieuwe tent? Lukt het je al in het Nieuw-Zeelands goed verstaanbaar te zijn?
    Wij hopen dat je het heel erg naar je zin hebt!
    Lieve groeten van ons beiden en tot het volgende bericht.

• 25 November 2012 - 22:16

Oma Bettie En Opa Piet:

Hallo Thomas, Welkom thuis. Wij hopen dat je een goede reis hebt gehad. We vinden het leuk om te horen hoe je avontuur ervaren hebt en wat je plannen zijn voor de komende tijd.

We herinneren ons je afscheidsvisite nog met veel plezier; we vonden het erg gezellig. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke groeten uit Dwingeloo, oma en opa

• 25 November 2012 - 22:16